FAQ

Kde najdu nabídku zájezdů, vstupenek a dárkových poukazů?

Kompletní nabídku zájezdů i vstupenek najdete na webové stránce www.hokejtour.cz. Podrobné informace o poukazech pak naleznete v sekci Dárkové poukázky.

Nejvýhodnější nabídky doporučujeme odebírat ve formě newsletteru. Na odběr se můžete přihlásit v dolní části našeho webu.

Informace o FIRST MINUTE a LAST MINUTE zájezdech ve zvýhodněných cenách zveřejňujeme na naší facebookové stránce nebo instagramovém účtu

Odkazy na nabídky našich vybraných zájezdů a vstupenek naší cestovní kanceláře můžete najít také u našich partnerů, kterými jsou zprostředkovatelské agentury, spolehlivé webové stránky, televizní stanice, rádiové stanice a podobně.

Na otázky o naší nabídce zájezdů, vstupenek a dárkových poukázek vám rádi odpovíme na telefonním čísle +420 737 043 311 nebo na e-mailové adrese info@hokejtour.cz.

Kromě online nabídky distribuujeme také tištěné katalogy a propagační materiály s výběrem nejžádanějších zájezdů.

Jak si vybrat zájezd / vstupenku?

Na úvod doporučujeme zúžit vyhledávání buď na kompletní zájezdy (standardně obsahují dopravu, ubytování, vstupenku a služby delegátů), nebo na samostatné vstupenky (standardně obsahují vstupenky a asistenční služby).

Zájezdy/vstupenky na zápasy doporučujeme vyhledávat pomocí filtru na hlavní stránce www.hokejtour.cz (například na základě oblíbeného klubu nebo preferovaného termínu).

Obyčejně jsou na hlavní stránce (pod vyhledávacím filtrem) zobrazené zájezdy/vstupenky, které doporučujeme, protože je o ně velký zájem nebo jsou za mimořádně výhodnou cenu.

Pokud jste si nenašli vhodnou nabídku, kontaktujte nás e-mailem na info@hokejtour.cz nebo telefonicky na +420 739 043 311. Rádi vám pomůžeme s výběrem.

Kontaktovat nás můžete i na sociálních sítích Facebooku a Instagramu.

Jak najdu nabídku konkrétního klubu/soutěže?

Navštivte tuto stránku, která zobrazuje kolonky klubů a soutěží. Po kliknutí na konkrétní klub nebo soutěž se vám zobrazí aktuální nabídka.

Co je v ceně zájezdu?

V ceně kompletního leteckého zájezdu jsou: obousměrná letenka, ubytování (standard hotelu a počet nocí podle požadavků), vstupenka základní kategorie (kdekoliv na stadionu podle dostupnosti, nejčastěji za bránu; na vyžádání zajistíme vyšší kategorii), služby česky/slovensky hovořícího delegáta a asistenční nonstop linka.

V ceně kompletního autobusového zájezdu jsou: autobusová doprava, ubytování minimálně na jednu noc v hotelu (pokud nejde o zájezd takzvaně na otočku bez ubytování), vstupenka základní kategorie (kdekoliv na stadionu podle dostupnosti, nejčastěji za bránu; na vyžádání zajistíme vyšší kategorii) a služby česky/slovensky hovořícího delegáta.

Co je v ceně vstupenky?

V ceně je samostatná vstupenka základní kategorie, na místo kdekoliv na stadionu podle dostupnosti, nejčastěji za bránu. Všechny ostatní vstupenky do vámi vybraných částí stadionu jsou k dispozici na vyžádání za příplatek nebo jsou ceny uvedeny v nabídce, kterou dostanete e-mailem. Ceny za příplatky vždy závisí na konkrétním zápase a jeho důležitosti či atraktivitě.

Je cena pro dítě stejná?

Ceny zájezdů a vstupenek pro děti jsou individuální, odvíjí se od typu události či akce. Zadejte svůj požadavek k cenové nabídce pro děti v první objednávce a my vám pošleme bližší informace.

Proč se cena zájezdu/vstupenky na webové stránce mění?

Ceny vstupenek/zájezdů se mění hlavně na základě dostupnosti a nákladů naší cestovní kanceláře na zabezpečení vstupenek/zájezdů. Ceny se standardně zvyšují s blížícím se datem akce, proto doporučujeme zajistit si zájezd/vstupenku co nejdříve. Aktuální nabídku zájezdů najdete na www.hokejtour.cz a speciální zavádějící ceny a LAST MINUTE nabídky publikujeme na našich sociálních sítích a v newsletteru.

Ceny zájezdů na webové stránce jsou vždy stanovené „od“. Snažíme se, aby byly co nejpřesnější, i když má vliv na konečnou cenu množství faktorů (místo odletu/příletu, letenka, ubytování, kategorie vstupenky a tak dále), které vyplývají až z konkrétních požadavků klienta. Každou nabídku posuzujeme individuálně, abychom vyhověli každému zákazníkovi. Proto není možné přesně určit, do kdy bude platit uvedená cena na webu. Doporučujeme si akce rezervovat okamžitě, respektive kontaktovat naše prodejce.

Chci jít na zápas/událost, kterou nemáte v nabídce. Umíte mi zajistit zájezd/vstupenku?

Zájezd na jakýkoliv zápas nebo jinou sportovní či kulturní událost kdekoliv na světě připravíme přesně podle vašich požadavků. Většinou potřebujeme pouze základní informace o způsobu dopravy, kategorii vstupenek a ubytování. Všechno pak rádi zařídíme za vás.

Odkud se letí na zájezd?

Nejčastěji se na zájezdy letí z Prahy, ale často využíváme i Vídeň, Bratislavu, Brno, Košice a Budapešť. Záleží vždy na konkrétním zájezdu a vybrané destinaci, do které z jednotlivých letišť létají konkrétní letecké společnosti. Rádi ale přizpůsobíme místo odletu vašim požadavkům. Informace o leteckém spojení obsahuje nabídka na našem webu.

Jak si objednám zájezd / vstupenku?

Zájezd si můžete objednat (rezervovat) online na www.hokejtour.cz prostřednictvím nezávazné objednávky (zelené políčko) u konkrétní nabídky a online podpory (chat v pravém dolním rohu), přes zprávu na sociálních sítích (Facebook, Instagram), přes e-mailovou adresu info@hokejtour.cz nebo telefonicky/SMS na +420 739 043 311.

Kdy je třeba se přihlásit na zájezd?

Při sportovní zájezdech většinou neplatí populární „last minute“, tedy objednávka až na poslední chvíli. Právě naopak, čím dříve si zájezd objednáte, tím bude cena nižší. Nejvýhodnější ceny vstupenek a zájezdů můžete využít jen v případě nejdřívější rezervace a úhrady. Ideálně i několik měsíců dopředu. Prestižní a nejslavnější sportovní zápasy a události jsou vyprodané dlouhé období před jejich konáním. Je velmi náročné a o mnoho dražší uspokojit požadavky klientů pár dní před zápasem, turnajem nebo akcí.

Jak probíhá proces objednávky?

Po přijetí objednávky vás bude do následujícího pracovního dne kontaktovat prodejce s konkrétní nabídkou (podle vašich preferencí – mailem nebo telefonicky).

Pro potvrzení objednávky potřebujeme osobní údaje účastníků zápasu (celé jméno, datum narození, číslo a platnost OP nebo pasu, e-mail, telefonní číslo) a fakturační údaje. V případě leteckých zápasů i požadované místo odletu (např. Praha, Bratislava, Vídeň) a další informace, které souvisí se zájezdem (preferovaný počet nocí, počet účastníků, kategorie hotelu a vstupenek, transfery, speciální požadavky).

Následně vám bude možné vystavit fakturu, kterou pošleme e-mailem. Úhradu je možné vkladem v bance nebo bezpečným převodem přes Internet Banking.

Po uhrazení faktury v termínu splatnosti je vaše objednávka zabezpečená a potvrzená. Více o procesu objednávky najdete v tomto videu.

Chci dát zájezd/vstupenku jako dárek. Je možné koupit dárkovou poukázku?

Každý zájezd či vstupenku z naší nabídky můžete darovat ve formě dárkové poukázky k narozeninám, výročí svatby, Valentýnu, promoci, novomanželům, rodině, důležitému klientovi nebo významnému obchodnímu partnerovi.

Šance vidět své mužstvo naživo a zažít jedinečnou fotbalovou atmosféru na vyprodaném stadionu je snem každého fanouška. Dárkové poukázky vám vyrobíme na míru. Jestli nechcete kupovat konkrétní zájezd, darujte poukázky v libovolné hodnotě. Dárková poukázka je vyrobená z kvalitního papíru s designem a textem podle vašich požadavků.

Jak se stane z nezávazné objednávky závazná?

Aby byla vaše objednávka závazná, je třeba uhradit fakturu (kterou vám pošleme na e-mailovou adresu – je třeba si zkontrolovat i spam). Na potvrzení ceny a objednávky stačí třetinová hodnota celého zájezdu, zbytek je potřeba doplatit nejdéle 21 dní před odjezdem na zájezd.

V případně závazného zájmu potřebujeme co nejdříve osobní údaje všech účastníků zájezdu a vaše fakturační údaje. Údaje fyzické osoby jsou jméno a adresa, při právnických osobách jsou to firemní fakturační údaje. Když nám tyto informace pošlete, následně vám vystavíme fakturu a pošleme ji na e-mail.

Zpravidla posíláme zálohovou fakturu, ale po úhradě sta procent sumy dostanete zúčtovací fakturu VFA.

Je cena zájezdu/vstupenky, kterou jsem dostal e-mailem, konečná?

Ano, cena v základní nabídce, kterou jsme vám poslali na e-mail, je konečná. Možné navýšení nabídky závisí jen na vašich preferencích na zvýšení kategorie letenky, ubytování, vstupenky a doplňkového programu. Konečnou sumu ale zaručuje až úhrada faktury, ne poslaná nabídka. Doporučujeme vám uhradit alespoň třetinu z celkové sumy (případně celou), pak máte garanci vámi požadované částky.

Jak dlouho platí cena zájezdu/vstupenky, kterou jsem dostal e-mailem?

Cenu zájezdu garantujeme v den poslání nabídky, nebo do vyprodání zásob. Ceny letenek, hotelů a vstupenek se mohou na základě různých faktorů měnit. V případě nepotvrzení objednávky obratem musíme cenu zájezdu/vstupenky vždy prověřit.

Při kontrole, jestli jsme vám poslali fakturu, doporučujeme sledovat i spam.

Do kdy je potřeba uhradit fakturu?

Fakturu byste měli uhradit v termínu splatnosti, ideálně v den, kdy jste ji dostali na e-mail. Jestli ji neuhradíte v průběhu dne, je možné, že se cena zájezdu může změnit a budeme vám muset připravit novou nabídku i fakturu. Doporučujeme vám jakékoliv změny řešit s naším prodejcem (pracovníkem, který vám poslal fakturu).

Jakými způsoby je možné zaplatit fakturu?

Po doručení faktury můžete provést platbu přímým vkladem/převodem v bance na některý z našich účtů nebo bankovním převodem prostřednictvím internetu.

Platba kartou v naší kanceláři v současnosti není možná.

Dá se platit i na splátky?

Samozřejmě, rádi vám připravíme i nabídku, která bude obsahovat tyto platební možnosti. Nákup na splátky doporučujeme konzultovat s prodejcem, který vám poslal nabídku zájezdu/vstupenky.

Jak postupovat před zájezdem?

Před zájezdem se, prosíme, držte pokynů. Obyčejně je posíláme na vámi uvedenou e-mailovou adresu (pozor, je třeba kontrolovat spam!) nejpozději sedm dní před zápasem. Pokyny obsahují základní informace o dopravě (časy odjezdů, transfery, základní usměrnění), zavazadlech (rozdílné v případě autobusových a leteckých zájezdů), transferech, zápase i o kontaktní osobě (delegát zájezdu – telefonní číslo, nouzová info linka – dostupná nonstop).

Pokyny zahrnují také rámcový program zájezdu (co vás čeká), oficiální informace (například o zápase, odkazy na mapy, dopravu v dějišti), užitečné informace a tipy s mapou destinace i doplňující pokyny (s přihlédnutím na charakter a důležitost akce). V pokynech nabízíme i zajímavosti o destinaci a informace o dodržování pokynů delegáta, který je vaší kontaktní osobou.

Jestli máte zájem o vstupenky na památky či zajištění vstupů na atrakce, informujte nás o tom co nejdříve po přijetí pokynů (tedy ne po úhradě zájezdu, protože několik týdnů před zápasem nemusíme znát cenové a časové detaily atrakce). Doplatky za tyto služby se hradí až přímo na zájezdu.

Kdy a jak dostanu letenky a další podrobné dokumenty k zájezdu?

Letenky dostanete elektronickou formou na e-mail nebo přímo na letišti před odletem na zájezd. Závisí to od konkrétního zájezdu, destinace a letecké společnosti. Ostatní dokumenty (voucher na hotel, pojištění atd.) dostanete e-mailem nebo při osobním střetnutí na letišti.

V případě autobusového zájezdu dostanete všechny potřebné dokumenty (vstupenku na zápas, pokyny, informace) při vstupu na palubu autobusu.

Budeme v letadle sedět spolu?

Každý letecká společnost přiděluje místa v letadle podle vlastní politiky. Doporučujeme prověřit možnosti sezení spolu s prodejcem, který vám poslal nabídku. Pokud máte zájem o garantované sezení vedle sebe, doporučujeme dokoupit si doplňkový balík pro komfortní cestování.

Jsou v ceně zájezdu i podpalubní zavazadla?

Každá letecká společnost má vlastní politiku s přidělováním volných/placených zavazadel. Doporučujeme prověřit možnosti s prodejcem, který vám poslal nabídku.

Jak dlouho trvá let?

Je to individuální, závisí to na destinaci, do které cestujete. Čas vašeho letu uvádíme v pokynech, které vám pošleme e-mailem. Pro ilustraci ale uvádíme několik leteckých spojení (Vídeň a Praha mají podobný čas letu):

Praha – Barcelona: 2 hodiny 10 minut

Praha – Madrid: 2 hodiny 35 minut

Praha – Londýn: 1 hodina 45 minut

Praha – Liverpool: 2 hodiny

Praha – Manchester: 2 hodiny

Praha – Milán: 2 hodina 30 minut

Praha – New York: 9 hodin (bez přestupu)

Praha – Kalifornie: 12 hodin 30 minut (bez přestupu)

Jak se dostanu ke vstupenkám?

Vždy to závisí na konkrétním zápase či zájezdu. Většinou je rozdává náš kolega – delegát po příjezdu do destinace nebo přímo v dějišti zápasu. Je to ověřený a nejbezpečnější možný způsob odevzdání vstupenek. V některých případech máme vstupenky přímo v naší kanceláři několik dní před zápasem. Bohužel většinou není možné poslat vstupenky k vám domů, protože kluby je často poskytují až pár dní před zápasem. Stále více klubů poskytuje i PDF či mobilní vstupenky, které slouží jako plnohodnotné a moderní náhrady klasických papírových vstupenek.

Mohu si rezervovat lístky na památky nebo prohlídku stadionu přes vás?

Pokud máte zájem o vstupenky na prohlídku stadionu nebo o zabezpečení vstupů na atrakce, informujte nás o tom v dostatečném časovém předstihu. Doplatky za tyto služby se hradí až přímo na zájezdu.

Jaké doklady potřebuji?

Naše zájezdy jsou většinou po zemích Evropské unie, takže vám stačí občanský průkaz. Cestovní pas je potřebný jen při cestách do zemí, které nejsem v EU (zejména Rusko, USA a podobně). Pro vstup do některých zemí mimo EU jsou potřebná i cestovní víza.

Důležité: Děti do 15 let musí mít za každých okolností vlastní cestovní pas. Děti do 18 let se mohou zúčastnit zájezdu s CK jen s doprovodem zodpovědné dospělé osoby.

Další informace získáte na stránkách Ministerstva zahraničních věcí ČR.

Na zájezd pojedu sám, poskytujete ubytování v jednolůžkových pokojích?

Cena zájezdu je vždy kalkulována na dvoulůžkový pokoj. Za příplatek ale zabezpečíme i ubytování v jednolůžkových pokojích nebo vás v případě zájmu a souhlasu můžeme ubytovat do dvoulůžkového pokoje s jiným klientem, který také cestuje sám nebo v lichém počtu. Upozorňujeme, že neneseme zodpovědnost za chování, hygienické návyky a názory spolubydlícího.

Na zájezd pojedeme ve třech, pěti, lichý počet. Je to problém při ubytování?

Cena zájezdy je vždy kalkulována na dvoulůžkový pokoj. Zabezpečíme ale ubytování pro jakýkoliv počet klientů. Je však potřeba počítat s tím, že většina hotelů, které využíváme, má standardně dvoulůžkové pokoje. Samozřejmě, že se vám pokusíme vyhovět a zabezpečit i třílůžkový pokoj, pokud je to možné.

Kde je hotel, ve které části města?

Spolupracujeme s různými hotely v různých městech. Prioritně nabízíme tříhvězdičkové hotely s výbornou dostupností do centra nebo ke stadionu, které jsou v blízkosti stanice metra nebo jiných dopravních prostředků. Na vyžádání zabezpečíme jakýkoliv hotel, přesně podle požadavků klienta.

Hotel, ve kterém budete ubytováni během zájezdu, máte vždy uvedený v pokynech, které posíláme zpravidla sedm dní před zájezdem.

Jak je to se stravováním?

Stravování klientů během zájezdu je individuální. Můžeme vám zabezpečit snídani nebo večeři v hotelu, doporučit dobré restaurace v jednotlivých destinacích nebo poradit, kde se dá najíst podle vašich představ. Jestli máte zájem o snídani v hotelu v ceně zájezdu, je potřeba, abyste nám to oznámili dopředu při rezervaci.

Náklady na stravu závisí na konkrétním městě. Doporučujeme si promyslet, jestli jdete jen na sportovní akci nebo třeba i nakupovat. Je třeba mít k dispozici platební kartu a hotovost.

Kolik peněz si mám vzít na zájezd? Mám platit v hotovosti nebo kartou?

Výše kapesného je u každého klienta individuální. Závisí na vašich možnostech, životním vkusu a standardu. Na většině míst se dá platit pohodlně kartami, ale doporučujeme u sebe mít i hotovost. Například na občerstvení a suvenýry.

Musím se před zájezdem pojistit?

V základní ceně zájezdu pojištění není. Doporučujeme si ale doobjednat nadstandardní exkluzivní komplexní cestovní pojištění v ceně 140 Kč na osobu za den. Výhodou pojištění je zejména storno zájezdu až do výše 90 procent ceny. Pojištění je připraveno speciálně na míru pro fotbalové zájezdy a jejich specifika.

Chci jet na váš zájezd, ale chtěl bych odletět nebo přiletět dříve/později. Je to možné?

Datumy uvedené u zájezdů nemusí být vždy definitivní. Odlet i přílet rádi upravíme přesně podle vašich představ a požadavků. Důležité je, abyste vždy stihli sportovní akce.

Kde mohu zaparkovat při autobusovém/leteckém zájezdu?

V případě leteckých zájezdů doporučujeme parkoviště přímo před letišti.

Pokud jde o autobusový zájezd, většinou odjíždějí naše autobusy od brněnského divadla Mahenova. Po stranách můžete bezplatně zaparkovat, v případě odchodu z autobusové stanice Nivy můžete krátkodobě parkovat přímo před stanicí.

Jak probíhá zájezd?

Při leteckých zájezdech delegát zabezpečuje transport a logistiku hlavní skupiny (ne doprovod). Pomáhá klientům při přesunu z letiště na hotel, řeší ubytování. Stará se také o přesun na sledování zápasu, návštěvu doplňkových atrakcí i o odjezd z hotelu na letiště.

V případě autobusového zájezdu se po příjezdu do cílové destinace obyčejně všichni klienti přesunou s pomocí delegáta do centra města. Delegát asistuje účastníkům zájezdu při nákupu lístku nebo při orientaci. Klientům ukáže největší atrakce města, nabídne zajímavé tipy a rady (například na oběd, večeři, suvenýry) a v případě zájmu pokračuje s prohlídkou města. Klientům je k dispozici během většiny zájezdu.

Pokud chtějí klienti poznávat město individuálně, delegát jim to umožní (platí během celého zájezdu).

To samé platí při přesunu na zápas (stadion) – delegát stanoví čas srazu (v centru města nebo na hotelu) a zájemci se mohou spolu s ním nebo individuálně přesunout do dějiště zápasu/akce.

Pokud zájezd obsahuje ubytování i po zápase, delegát odvede klienty do hotelu. Pokud neobsahuje, následuje přesun do autobusu nebo na letiště.

Bude s námi delegát po dobu celého zájezdu?

Delegát odletí se skupinou přímo z letiště nebo bude čekat na letišti v místě konání zápasu, případně na hotelu. Vždy to záleží na konkrétním zápase/zájezdu a destinaci. Delegát zařídí bezproblémový přesun z letiště na hotel, ubytování na hotelu, rozdá vstupenky, poskytne základní informace o městě, dopravě a cestě na stadion.

V případě zájmu zařídí prohlídku města, doporučí kvalitní restaurace nebo poskytne jiné zajímavé tipy. Naše zájezdy organizují zkušení a spolehliví delegáti, které můžete kontaktovat kdykoliv v průběhu zájezdy.

To znamená, že delegát vám bude k dispozici osobně nebo na telefonu během většiny zájezdu.

V případě zájmu zabezpečíme průvodce s historickým výkladem.

Co si mohu/nemohu vzít na stadion?

Na stadion si doporučujeme vzít jen nezbytné věci jako jsou peněženka, osobní doklady a samozřejmě vstupenka. Vždy a všude je dovoleno si vzít fotoaparát běžných rozměrů. Zakázané jsou jen profesionální fotoaparáty s velkými (externími) objektivy. Na většinu stadionů je možné si vzít i malou příruční tašku ve velikosti maximálně A4 (neplatí v případě Anglie, kde si můžete zavazadla odložit v úschovně před vstupem na stadion). Při vstupu absolvuje každý osobní prohlídku a pořadatelé vás mohou vyzvat, abyste jim ukázali obsah tašky nebo batohu.

Při autobusových zájezdech bez ubytování (takzvaně na otočku) není přístup do autobusu během volného programu a před zápasem možný, ve městě tedy doporučujeme nakupovat suvenýry s citem.

Kdy máme jít na stadion?

Vstup na stadion doporučujeme půl hodiny až hodinu před začátkem zápasu, ne dříve (rozcvička hráčů začíná většinou půl hodiny před zápasem, do té doby na hrací ploše hráče ani trenéry neuvidíte).

Jak se máme dostat na stadion?

Nejjednodušším a nejlepším způsobem dopravy je nejčastěji metro. Na většinu stadionů, kam organizujeme zájezdy, se dá dostat metrem velmi rychle a pohodlně z jakékoliv části města. Je potřeba počítat s tím, že před zápasem i po něm bývají vagóny metra přeplněné a cesta může trvat déle. Cestu na stadion vám vždy vysvětlíme před odjezdem na zájezd nebo vám pomůže delegát přímo na místě.

Kde budeme sedět?

Každá vstupenka je označena přesným číslem sektoru, řady a místa. Případně vám velmi rádi pomohou pořadatelé přímo na stadionu.

Jdeme na zápas s kamarádem nebo partou, budeme sedět vedle sebe?

Na každý zápas garantujeme dvě vstupenky vedle sebe, takzvanou dvojičku. V případě větší skupiny se vždy pokusíme zabezpečit všechna místa vedle sebe, ale neumíme to garantovat na každý zápas. Pokud klient požaduje tři vstupenky vedle sebe (pět, sedm – jakýkoliv lichý počet), v tomto případě je zabezpečíme za příplatek.

Je možná prohlídka stadionu?

Prohlídky stadionů se organizují ve dnech, kdy se nehraje zápas. Vstupenku na prohlídku vám rádi zabezpečíme jako doplňkovou službu.

Kolik lidí v průměru jezdí na zájezdy?

Je to individuální. Při leteckých zájezdech míváme menší i velké skupiny (od 10 do 100, rekordní bylo Mistrovství Evropy ve fotbale 2016, kdy jsme na čtyři slovenské zápasy zrealizovali deset plných letadel), při autobusových zájezdech jede obyčejně alespoň 35 lidí. Bez ohledu na počet účastníků garantujeme stejně vysoký standard našich služeb.

Kde najdeme dobré restaurace nebo podniky?

Rádi vám doporučíme restaurace, bary a obchody ještě před zájezdem. Částečně tyto tipy obsahují i pokyny, které posíláme před odjezdem. V případě, že máte tento požadavek v průběhu zájezdu, obraťte se na delegáta, který vám rád pomůže.

Co následuje po zájezdu?

Po návratu z vašeho zájezdu vás budeme kontaktovat, abychom zjistili vaši spokojenost. Zároveň budeme rádi, když se o vaše zkušenosti podělíte s ostatními formou recenzí na Googlu nebo na naší facebookové stránce.

V případě další objednávky (po návratu ze zájezdu) vám můžeme garantovat slevy a akce na následující zájezdy, případně fanouškovské předměty a suvenýry z našeho fanshopu.

Na co se budete ptát?

Budeme se vás ptát, jestli jste byli spokojeni, co se vám líbilo a co byste naopak změnili. Rádi vám představíme naši aktuální nabídku a budeme rádi, když se zase brzy uvidíme.

Top Recenze – přidat recenzi na naši facebookovou stránku), můžete vyhrát fotbalový suvenýr nebo dárkovou poukázku.